Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El santanyiner s'enfrontarà al xinès Yibing Wu
132
Després d’un inici de temporada ple de dubtes, Jaume Munar arriba al primer Màster Mil de la temporada en el millor moment de l’any —després de fer semifinals al torneig 250 de Xile, que li ha permès agafar confiança i punts al rànquing. Munar ha escalat de la posició 66 a la 58 la darrera setmana.
Al desert californià, s’enfrontarà a primera ronda al xinès Yibing Wu, número 67 del món i que hi participa gràcies a una invitació del torneig. En cas de superar la seva estrena a Indian Wells, ja l’espera a segona ronda un altre espanyol, Alejandro Davidovich Fokina.
L’any passat, a Indian Wells, Munar ja va demostrar de què era capaç. El mallorquí assolí la tercera ronda i va caure contra qui finalment va guanyar el torneig; el nord-americà Taylor Fritz.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals