L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Capturen a Bunyola la primera d'enguany. D'ençà que es detectà a les Illes, s'han retirat 30 nius
Capturen a Bunyola la primera vespa asiàtica d’enguany. Ha caigut en una de les 300 trampes de reines col·locades per Medi Ambient per frenar aquesta espècie invasora que es menja les abelles.
Si es capturen ara les reines, s’evita que formin nius secundaris en unes setmanes, que poden arribar a tenir 10.000 individus i 300 possibles noves reines.
La vespa asiàtica ja afecta 8 localitats de Mallorca. Primer la trobaren a Sóller, la tardor de 2015, després s’ha detectat a Deià, Valldemossa, Bunyola, Esporles, Santa Maria, Lluc, i Selva. També a Orient i Biniamar. El primer any, es localitzà un niu. El segon, 9 i el tercer, 20 nius.
La investigadora de la Universitat, Mar Leza, explica que tot i que la invasora s’ha escampat, ni de prop la plaga té l’afectació que ha assolit a indrets com Galícia, on desde 2013 han retirat 100.000 nius.
Responsables de Medi Ambient no perden l’esperança d’eradicar-la i fan una crida a la ciutadania per trobar la vespa invasora. Recorden que, en cas de veure una possible vespa asiàtica, es pot donar avís amb l’aplicació Vesapp, al COFIB, al telèfon 607 554 055 o a la conselleria de Medi Ambient.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari