Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els camions han amuntegat els residus just devora el descampat que hi ha davant el cementiri
Les màquines han començat les feines per fer net el llit del torrent de La Riera de Palma. Han llevat electrodomèstics, roba i plàstics a l’altura de davant el cementeri. Els veïnats havien denunciat en reiterades ocasions la situació donada la brutícia acumulada. Tenien previst fer una jornada de neteja. Però l’Ajuntament ha començat a actuar net amb caràcter d’urgència. Ara bé, atribueixen la responsabilitat de l’estat del torrent al Govern.
Els camions han amuntegat els residus just devora el descampat que hi ha davant el cementiri. Serà l’empresa Tirme qui s’encarregui de gestionar tot aquest fem.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat