Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
L'esdeveniment amplia fins a 7 les nits de concerts
Ha arrencat ja una nova edició del Festival Eivissa Jazz, un esdeveniment que celebra el seu 30 aniversari i que amplia fins a 7 les nits de concerts.
El primer va tenir lloc anit al passeig de Vara de Rey amb l’actuació gratuïta del quartet de la saxofonista austríaca Muriel Grossman, que varen presentar el seu repertori titulat Spiritual Jazz.
El proper dimecres es podrà gaudir d’una nova sessió gratuïta a càrrec de la Big Band Ciutat d’Eivissa i el quartet de Pere Arguimbau.
A partir de dijous i fins diumenge el festival es traslladarà al Baluard de Santa Llúcia.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata