Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

A l'entrevista exclusiva amb IB3, l'estrella del Mallorca diu que vol seguir a l'equip, però no descarta cap escenari perquè "encara queden dos mesos de mercat"
Vedat Muriqi està cansat. Les pallisses físiques en sessió de matí i horabaixa deixen els jugadors esgotats. Entre entrenament i entrenament, els homes de Javier Aguirre aprofiten per a descansar a les habitacions. “Estan tots dormint, menys jo, que estic aquí per a fer aquesta entrevista”, recorda abans de començar.
El pitxitxi mallorquinista valora la sortida del seu gran soci la temporada passada: “és difícil dir no al PSG. En poc temps serà un dels millors del món i sempre podrem dir que vam jugar amb ell”, diu Vedat Muriqi de Kang In Lee.
El jugador de Kosovo també parla del seu futur. Assegura que vol quedar i que “de moment” no vol escoltar ofertes, ni tampoc no vol pressionar al club, però avisa que encara queden dos mesos de mercat. “Només sortiré en cas que algun club pagui la clàusula”.
El pirata confia que, tot i les baixes, el club farà un equip competitiu. “Vull jugadors amb qualitat al meu costat, però aquests jugadors costen doblers”. Vedat es mostra ambiciós, però no vol dir una xifra de gols -la campanya anterior en va fer quinze a la Lliga-. “Mai dic una xifra, no em vull posar sostre”.
Ambiciós també amb els objectius de l’equip. Recorda que la temporada passada “només ens vam quedar a un punt d’Europa”. I a la vegada, cautelós: “però hem de tocar de peus a terra. Si començam parlant que hem d’anar a la Champions, no anirem bé. Si començam al nivell que vàrem acabar segur que no patirem i crec que podrem lluitar per classificar-nos per a Europa”.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"