Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El davanter analitza el seu moment de joc i el de l'equip al programa "Esports 3 en Joc", d'IB3 Ràdio
Vedat Muriqi compleix un any al Mallorca. Dotze mesos que han passat volant per al kosovar. El davanter reconeix que canviar de Lliga i venir al Mallorca li generava uns dubtes que es varen esvair als primers segons de trepitjar Son Bibiloni.
El fitxatge més car de la història del Reial Mallorca és un líder. Reconeix la ratxa immaculada a casa de l’equip, on suma 4 victòries seguides, però no està content amb el rendiment lluny de Son Moix. D’ençà del Mundial, el Mallorca ni ha guanyat, ni ha marcat. I Muriqi diu que s’ha de cercar quin és el problema.
El davanter no mostra preocupació pel fet de no marcar als darrers 7 partits i diu que quan surt al camp no pensa a marcar, sinó a ajudar els companys. Ara toca continuar la bona ratxa a Son Moix rebent el Vila-real.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario