Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

El davanter analitza el seu moment de joc i el de l'equip al programa "Esports 3 en Joc", d'IB3 Ràdio
Vedat Muriqi compleix un any al Mallorca. Dotze mesos que han passat volant per al kosovar. El davanter reconeix que canviar de Lliga i venir al Mallorca li generava uns dubtes que es varen esvair als primers segons de trepitjar Son Bibiloni.
El fitxatge més car de la història del Reial Mallorca és un líder. Reconeix la ratxa immaculada a casa de l’equip, on suma 4 victòries seguides, però no està content amb el rendiment lluny de Son Moix. D’ençà del Mundial, el Mallorca ni ha guanyat, ni ha marcat. I Muriqi diu que s’ha de cercar quin és el problema.
El davanter no mostra preocupació pel fet de no marcar als darrers 7 partits i diu que quan surt al camp no pensa a marcar, sinó a ajudar els companys. Ara toca continuar la bona ratxa a Son Moix rebent el Vila-real.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar