Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El davanter analitza el seu moment de joc i el de l'equip al programa "Esports 3 en Joc", d'IB3 Ràdio
Vedat Muriqi compleix un any al Mallorca. Dotze mesos que han passat volant per al kosovar. El davanter reconeix que canviar de Lliga i venir al Mallorca li generava uns dubtes que es varen esvair als primers segons de trepitjar Son Bibiloni.
El fitxatge més car de la història del Reial Mallorca és un líder. Reconeix la ratxa immaculada a casa de l’equip, on suma 4 victòries seguides, però no està content amb el rendiment lluny de Son Moix. D’ençà del Mundial, el Mallorca ni ha guanyat, ni ha marcat. I Muriqi diu que s’ha de cercar quin és el problema.
El davanter no mostra preocupació pel fet de no marcar als darrers 7 partits i diu que quan surt al camp no pensa a marcar, sinó a ajudar els companys. Ara toca continuar la bona ratxa a Son Moix rebent el Vila-real.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals