Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El temps ventós i poc calorós deixa pocs usuaris a Platja de Muro i al Port d'Alcúdia en el primer dia en què es permet el bany a la mar
L’Ajuntament de Muro no aplicarà mesures específiques per garantir la distància de dos metre els banyistes que vagin a Platja de Muro ara que ja hem entrat en la fase 2 de la desescalada. Així ho ha dit el batle de Muro, Antoni Serra, qui ha afegit que si al llarg de l’estiu les concentracions d’usaris augmenten considerablement, llavors es dividirà la platja en 3 trams: un per a la gent gran, un per a famílies i un tercer per a grups sense infants.
De moment, però, res de tot això no ha fet falta perquè en el primer dia en què ha estat permès el bany a les platges, no s’han vist gaire persones a la Platja de Muro. El mateix escenari s’ha repetit al Port d’Alcúdia. El temps, ventós i amb el cel ennuvolat, no ha convidat a tirar-se a l’aigua.
Els equips de socorristes faran d’informadors per tal que la població reforci la distància personal amb els altres usuaris usuaris. Les policies locals també contribuiran també en aquesta tasca.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores