Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
125
L’Ajuntament de Muro rebutja fer-se càrrec de les competències de la depuradora de Son Bosc, que comparteix amb Santa Margalida, i que fins ara gestionava l’Agència Balear de l’Aigua, ABAQUA. La institució va advertir als dos ajuntaments que havien de gestionar la instal·lació abans de dur els cas davant la justícia.
El batle de Muro, Andreu Serra, explica que ara mateix estan redactant un informe per informar l’Agència Balear de l’Aigua que no volen fer-se càrrec de les competències de la depuradora. Tot i les inversions fetes, assegura Serra, quan torni la normalitat, la instal·lació no donarà l’abast.
El batle no descarta que el tema arribi als tribunals. Recordem que el batle de Santa Margalida ja va dir que la intenció del consistori era poder gestionar la depuradora, però això sí, amb els doblers necessaris per part d’ABAQUA.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros