Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La tercera edició del Festival de música clàssica de Sineu s'enceta el pròxim dissabte
El quintet de Jazz de Pol Omedes obrirà aquest pròxim dissabte 25 de juny la tercera edició del Festival de música clàssica de Sineu. Omedes és un dels trompetistes i compositors més sorprenents de la seva generació. Al festival també hi ha lloc pel tango, que el 2 de juliol arribarà de la mà de l’espectacle ‘La cuarentena’.
Una setmana més tard es pujarà a l’escenari del Claustre de Sant Francesc, el violoncel·lista palestí Fahmi Alqhai, que representarà A piacere, amb un repertori basat en peces per a viola de gamba.
El piano serà l’instrument protagonista a la recta final del cicle amb el muntatge Amors i desamors, que interpretaran el pianista de Puertollano, Eleuterio Domínguez i Alfredo Oyàgüez a la narració. Serà dia 16 de juliol, mentre que dia 23 es tancarà festival amb dos concerts de piano i orquestra de Chopin amb la participació de Dina Denetcheva, la Deià Chamber Players i Rosa Canyellas, Ana Galán, Alfredo Ordanaz, Fernando Vilegas i Pablo Moreno Saura.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys