Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

La tercera edició del Festival de música clàssica de Sineu s'enceta el pròxim dissabte
El quintet de Jazz de Pol Omedes obrirà aquest pròxim dissabte 25 de juny la tercera edició del Festival de música clàssica de Sineu. Omedes és un dels trompetistes i compositors més sorprenents de la seva generació. Al festival també hi ha lloc pel tango, que el 2 de juliol arribarà de la mà de l’espectacle ‘La cuarentena’.
Una setmana més tard es pujarà a l’escenari del Claustre de Sant Francesc, el violoncel·lista palestí Fahmi Alqhai, que representarà A piacere, amb un repertori basat en peces per a viola de gamba.
El piano serà l’instrument protagonista a la recta final del cicle amb el muntatge Amors i desamors, que interpretaran el pianista de Puertollano, Eleuterio Domínguez i Alfredo Oyàgüez a la narració. Serà dia 16 de juliol, mentre que dia 23 es tancarà festival amb dos concerts de piano i orquestra de Chopin amb la participació de Dina Denetcheva, la Deià Chamber Players i Rosa Canyellas, Ana Galán, Alfredo Ordanaz, Fernando Vilegas i Pablo Moreno Saura.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament