Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Ha concentrat prop de 2.000 persones al parc municipal de sa Torre de Felanitx
Ni la pluja ni la calor han estat un impediment perquè la primera edició del Tribufest se celebri a Felanitx. El festival infantil ha reunit unes 2.000 persones al parc municipal de sa Torre, que han arribat amb les piles carregades i disposades a gaudir de molta música i un programa carregat d’activitats. A l’entrada del recinte, la coa per accedir a la funció del Circ Bover, deixava constància de l’expectació per veure les acrobàcies de Bantón.
La il·lusió dels infants ha emocionat la Bruixa Ma-Maduixa, que ha pogut conèixer els seus petits seguidors després de contar-los els seus contes de la manera més especial: un concert didàctic encobert.
I entre funció i funció, un sense final de possibilitats. Grans i petits han ballat al ritme de swing de la banda Monkey Doo i alguns exploraven la seva faceta més creativa. El carrusel també ha estat una de les atraccions preferides, just al costat de la ludoteca de fusta, amb activitats didàctiques i divertides.
La primera edició de Tribufest s’acomiada després de tot un dia ple de música, espectacles i molta màgia.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes