Els conductors professionals podran accedir a la jubilació anticipada
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits

Les actuacions de siurells gegants, 'Los Estupendos Burruños' i personatges de Disney han encisat els assistents
La calor ha marcat la jornada dominical de la segona Fira de Binissalem. Tant locals com visitants han gaudit de la gastronomia i animació a aquesta localitat del Raiguer mallorquí.
Cel ben blau i una bona calor a Binissalem per acollir-hi la segona fira.
Dissabte ja va ser bo, i aquest diumenge s’ha tornat a repetir, amb molta afluència de gent i també volum de negoci tant per les paradetes, com pels bars i restaurants del poble.
Amb la música dels ‘Estupendos Burruños’ i l’animació dels personatges de Disney i siurells gegants, la diversió a Binissalem ha conquerit grans i menuts.
Agradecer al ayuntamiento de Binisalem y en especial a victor el alcalde,por la buena organización y el apoyo a los emprendedores que estamos empezando y el coste a sido 0 euros por presentar nuestros proyectos o productos a Binisalem.
Enhorabuena!!!!
Atte j.carlos losa
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
El conductor del tractor ha resultat il·lès
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament