Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
"Peatges" s'estrena la setmana que ve a Palma amb totes les entrades esgotades
L’actriu Clara Ingold estrena el seu primer espectacle en solitari al Teatre Sans de Palma: Peatges, una obra que transita entre el concert i el monòleg a partir d’experiències autobiogràfiques. Totes les entrades estan exhaurides, però està previst que es torni a programar aviat.
L’espectacle és fruit d’una residència de tres mesos al Teatre Sans. Cançons i monòlegs que sorgeixen d’experiències reals. Clara Ingold s’ha donat a conèixer gràcies als seus vídeos a les xarxes. Amb les seves aparicions, ha alleugerit el confinament de molts, i els seus esquetxos han arribat a viralitzar modes com el brinkin. Ara, ha tocat experimentar amb un nou format.
Peatges va néixer d’un somni de na Clara, i ara és una realitat. S’han programat tres sessions al mes de novembre, i en dos dies totes les entrades estaven exhaurides. Per això, està previst que aviat se n’anunciïn noves funcions.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció