Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El grup ho va celebrar anit passada amb un concert a Ses Voltes, a Palma
Música Nostra, una de les formacions de música popular més importants de la història recent, va celebrar anit passada el seu 40 aniversari. Quatre dècades de treball per revifar i consolidar la música folklòrica mallorquina.
La seva aportació al repertori tradicional ha estat decisiva per mantenir la música d’arrel. Ho celebraren a Ses Voltes a Palma, en un concert emmarcat dins el cicle Cançons de la Mediterrània, que enguany arriba a la seva trenta-cinquena edició.
Com era habitual, als seus concerts els balladors i balladores botaren i dibuixaren rotlos mentre recitaven l’extens repertori d’aquest grup de música, ja històric. Mentrestant, sobre l’escenari, la complicitat entre els músics va ser absoluta.
“Per nosaltres era important fer temes nous, engrandir el repertori de la música popular, perquè qualque dia aquestes cançons arribin a ser populars. I de fet, és molt guapo veure que quan la gent balla, canten les nostres cançons”, assegura Miquela Lladó.
Una formació que al llarg d’aquests 40 anys, ha patit diverses modificacions, però que malgrat tot, Miquela Lladó ha aconseguit mantenir viva.
“És una combinació de música tradicional i popular, que s’han d’entendre de la mateixa manera. I després, hi ha d’haver una química entre les persones que mos ajuntam i ho hem aconseguit”, diu la cantant.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució