Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La Simfònica interpreta Mozart i Ravel a Palma i a Manacor
L’Orquestra Simfònica Illes Balears ha oferit aquest dijous un concert benèfic a l’Auditòrium de Palma, amb l’objectiu de recaptar fons per als afectats pel temporal de la dana. El concert, dirigit pel mestre titular Pablo Mielgo, es repetirà el divendres, 13 de desembre, a les 19.30 h, a l’Auditori de Manacor.
El programa inclou una primera part dedicada a Mozart, amb l’obertura de Don Giovanni i el Concert per a piano núm. 23, interpretat per la destacada pianista Eva Gevorgyan, una jove amb una trajectòria impressionant, guanyadora de nombrosos premis internacionals.
La segona part estarà dedicada a Quadres d’una exposició de Modest Mussorgski, en l’orquestració de Maurice Ravel, una obra vibrant que dona vida a les pintures de Víktor Gartman.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo