La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L'Encontre Orquestral arriba per segon any i dissabte culmina amb un concert a Palma i diumenge a Pollença
Les orquestres són un dels principals objectius professionals d’un músic. Seixanta joves illencs, estudiants de conservatori professional i superior, trobaven a faltar una jove orquestra a les Balears per formar-se i forjar-se. I així és com van aconseguir crear l’Encontre Orquestral, que enguany arriba per segona vegada consecutiva.
Durant aquesta setmana de convivència han treballat amb professors de renom que els ha reforçat en l’aprenentatge de les obres que interpreten a l’orquestra. I el director, és qui els exprimeix els seus coneixement perquè ho traslladin al treball en grup: afinació, ritme, intensitat… i aconseguir un so cohesionat i una interpretació molt a prop de les orquestres professionals.
El concert, que serà el fruit d’aquest encontre, serà demà a Palma, a l’auditori del Conservatori Professional i Superior, i diumenge al Claustre de Pollença. Els intrèpids músics tocaran les obres ‘Sombrero de tres picos, de Manuel de Falla, i la Simfonia n.8 d’Antonín Dvořák.
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima