Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

És una iniciativa de Adriana Pacheco, tècnica de llum i sò, que ha hagut de canviar de sector per manca de feina
Àlex Maldonado i Tina Schmidt són músics professionals des de fa més de 20 anys. Els seus camins però s’han creat aquest darrer any, enmig de la pandèmia. El seu duet és un dels projectes que ha passat avui per l’escenari de l’Auditori de Peguera, que avui s’ha convertit un plató de rodatge.
Amb aquest mateix objectiu han vengut fins aquí Kaba i Joe Almiron, que formen “Ananda duo” i que han aprofitat el confinament per enregistrar un disc amb cançons pròpies que ara lluiten per promocionar.
És una iniciativa de Adriana Pacheco, tècnica de llum i sò, que ha hagut de canviar de sector per manca de feina.
I és que, davant una indústria feble, allò que no hi manca és l’amor a l’art, un amor però que no lleva la fam ni paga el lloguer. Per això demanen a les administracions que els deixin fer feina.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat