Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El documental conta la història del reconegut bateria més enllà de 'Blondie'
Clem Burke, guanyador de 2 Grammy, és considerat un dels millors bateries de la història. El documental ‘My View‘ repassa de la mà del protagonista, 40 anys d’història musical del de Nova Jersey.
El director del documental, Philip Samson, i el seu equip, han acompanyat Burke de gira i han entrevistat personalitats destacades del món musical, com Debbie Harrie o la germana de John Lennon.
També hi surt Annie Lennox, la compositora i cantant d’Eurythmics, que va residir a Esporles una llarga temporada i amb qui Clem Burke actuà un temps. El fundador de “Blondie”, Burke ha tocat també amb els Ramones, Iggy Pop, Bob Dylan o els Eurythmics.
‘My View’, el retrat de Clem Burke s’estrenarà a Palma, a principi de juny en el Festival Italo-Espanyol, amb la presència del músic. En aquesta nova edició, el festival dedicarà un cicle a música i cinema.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions