Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
L'espai s'endinsa en la vida dels estrangers que han decidir establir-se a les Balears
Aquest diumenge capvespre a les set i mitja IB3 Televisió està d’estrena: hi arriba My Way, un programa que s’endinsa en la vida dels estrangers que han decidit establir-se a les Balears. La periodista Esther Matutes condueix aquest espai en el qual cada setmana coneixerem dues persones que resideixen a la nostra comunitat.
Els protagonistes contaran en primera persona els motius que els dugueren a escollir aquesta terra per viure-hi i com s’han adaptat als nostres costums i tradicions. Una panoràmica per les històries de persones que venen de països tan diversos com el Senegal, Colòmbia o Austràlia i que tenen en comú l’amor i gratitud cap a les Balears. My Way s’estrena avui a les 19.30 del capvespre a IB3 Televisió.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca