Aquesta figuera té més de 100 anys, un diàmetre de 20 metres i més de 140 estalons
Na Blanca d’en Mestre és una de les figueres més simbòliques de Formentera. Els seus 20 metres de diàmetre i els més de 100 anys de vida l’han fet mereixedora d’un nom propi, i també de ser catalogada com a arbre singular.
Les figueres de Formentera es distingeixen de les de la resta d’illes per la seva curiosa manera d’estructurar-les. Se’n subjecten les rames amb estalons i obtenen, així, una forma allargada. Na Blanca d’en Mestre té més de 140 estalons.
Avui dia, són pocs els coneixedors d’aquesta tècnica, fet que podria posar en perill un dels principals reclams del paisatge formenterer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
El conseller de Turisme, Jaume Bauzà, ha enviat una carta formal al president de l’ens aeroportuari, Maurici Lucena