Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Foto. EFE
78El manacorí Rafel Nadal ha conquistat avui diumenge el seu dotzè títol de Roland Garros, després de derrotar a l’austríac Dominic Thiem, per 6-3, 5-7, 6-1 i 6-1, i proclamar-se així com el jugador que més vegades ha repetit triomf en un mateix Gran eslam.
23 wins in a row at Roland-Garros…@RafaelNadal wins his 12th title in Paris 6-3 5-7 6-1 6-1 over Dominic Thiem.
🎾 https://t.co/uLebPf6COb#RG19 pic.twitter.com/yEoAq1ghdE
— Roland-Garros (@rolandgarros) June 9, 2019
Quinze anys després de la seva primera victòria sobre la terra batuda de París, Nadal ha necessitat de tres hores i un minut per a escriure una nova pàgina de la seva llegendària història.
Amb aquest triomf, el manacorí supera a l’australiana Margaret Court, que havia guanyat onze vegades l’Obert d’Austràlia entre 1960 i 1973.
Acabats de complir els 33 anys, Nadal totalitza 18 títols de Gran eslam, dos menys que el suís Roger Federer, l’home que més ha aconseguit, i tres més que el serbi Novak Djokovic, tercer en la carrera de grans.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre