Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Foto. EFE
45El manacorí Rafel Nadal ha conquistat avui diumenge el seu dotzè títol de Roland Garros, després de derrotar a l’austríac Dominic Thiem, per 6-3, 5-7, 6-1 i 6-1, i proclamar-se així com el jugador que més vegades ha repetit triomf en un mateix Gran eslam.
23 wins in a row at Roland-Garros…@RafaelNadal wins his 12th title in Paris 6-3 5-7 6-1 6-1 over Dominic Thiem.
🎾 https://t.co/uLebPf6COb#RG19 pic.twitter.com/yEoAq1ghdE
— Roland-Garros (@rolandgarros) June 9, 2019
Quinze anys després de la seva primera victòria sobre la terra batuda de París, Nadal ha necessitat de tres hores i un minut per a escriure una nova pàgina de la seva llegendària història.
Amb aquest triomf, el manacorí supera a l’australiana Margaret Court, que havia guanyat onze vegades l’Obert d’Austràlia entre 1960 i 1973.
Acabats de complir els 33 anys, Nadal totalitza 18 títols de Gran eslam, dos menys que el suís Roger Federer, l’home que més ha aconseguit, i tres més que el serbi Novak Djokovic, tercer en la carrera de grans.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992