Rafel Nadal obrirà la seva temporada al primer Grand Slam del curs contra un rival assequible per rànking però que també mesurarà l’estat del mallorquí després de 4 mesos fora de les pistes.
Ara, vol recuperar el ritme de competició i mirar de superar esculls per firmar un bon paper a l’Obert d’Austràlia l’any que es compleix una dècada del seu únic triomf en aquest torneig
Nadal no competeix des del passat mes de setembre, quan les molèsties al genoll dret el van obligar a enretirar-se del partit de semifinals contra Juan Martín del Potro.
Nadal debutarà a les 3 de la matinada de diumenge a dilluns, hora nostra. Serà en el segon torn de joc, quan el rellotge de Melbourne marqui la una del migdia i amb un previsió de 37 graus de temperatura.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular