L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El manacorí debuta aquest dimecres al Masters 1000 de París-Bercy contra Tommy Paul, 31 del món
121
L’espanyol Rafael Nadal, número 2 del món, ha assegurat que ja fa temps que no lluita per ser número 1, un lloc que podria arrabassar el seu compatriota Carlos Alcaraz fins a finals d’any.
A les portes del seu retorn a la competició al Masters 1000 de París-Bercy, el de Manacor explica que la seva meta és anar “dia a dia” per continuar sent “competitiu” en un any 2022 que “ha estat molt bo en alguns moments” (victòria a l’Open d’Austràlia i Roland Garros) i en altres “molt complicat” (problemes físics a Wimbledon i US Open).
“Que quedi una cosa clara, ja no lluit per ser número 1, només lluit per ser competitiu en tots els esdeveniments que disput, fa temps que lluitava per ser-ho i ja ho vaig aconseguir”, aclareix Nadal, el tennista amb més Grand Slam (22 ).
Al París-Bercy, un dels dos Masters 1000 que mai ha guanyar, el jugador s’enfrontarà en segona ronda a Tommy Paul, 31 del món, que aquest dimarts ha vençut l’espanyol Roberto Bautista (20) per un doble 6-4.
“París em porta, òbviament, records excel·lents (Roland Garros), encara que és cert que aquest torneig (de Bercy) no ha donat gaires coses positives”, assumeix, en al·lusió a les seves freqüents absències i abandonaments.
Pare primerenc des de fa tres setmanes, va reconèixer que les videotrucades l’ajuden a esmorteir la pena per estar amb ell. Per Nadal, el fet de ser pare és “un canvi molt diferent” a la resta, i per això cal “un temps per adaptar-se”, encara que sigui “un canvi positiu”.
EFE
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues