Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El genoll privà novament Rafel Nadal de lluitar per un títol i l'obligà a abandonar l'Obert dels Estats Units
La maledicció de sempre torna a creuar-se al seu camí. El mal físic iguala la frustració per haver de renunciar de nou a lluitar per un títol. Només havien disputat quatre jocs de les semifinals quan el manacorí va sentir que les opcions de victòria s’escapaven de les seves mans.
Nadal ho va intentar. El primer set es va resoldre al tie break. Del Potro obligava a córrer a un rival que no es podia moure, i que va aguantar fins acabar la segona mànega, quan ja no va poder més.
A la seva llotja, cares de preocupació. Nadal diu adeu i la raó no és el seu tennis. Seran Juan Martín Del Potro i Novak Djokovic qui disputin diumenge la final.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció