110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Rafel Nadal i Roger Federer s’enfronten avui (19h) a la final del Master 1000 de Miami.
Aquí a Miami, a Crandon Park, ara fa 13 anys, va començar tot. Dia 28 de març de 2004 començava una llegenda…la llegenda de dos mites del tenis. Aquí, a Key Biscaine, és on Rafel Nadal i Roger Federer es van enfrontar per primera vegada. Nadal tenia 17 anys, Federer, 22 i era número U del món. La victòria a segona ronda contrapronòstic i en només dos sets va ser per al manacorí. La revenja del suís, l’any següent a la final, no es va fer esperar. Cinc sets va necessitar per derrotar aquest jove agosarat de Manacor.
De llavors ença, des d’aquella primera vegada, en total s’han enfrontat 36 més, i en totes les superfícies. 23 victòries per al mallorquí i 13, per al suís, que també s’ha imposat en els tres darrers enfrontaments, els dos més recents. A la final d’Austràlia i als vuitens d’Indian Wells.
Han jugat a gairebé tots els grans escenaris del món…i s’han vist les cares a la final de tots els Grands Slam Roland Garros, Wimbledon i Austràlia… Només a l’US Open no han coincidit mai. 13 anys després, jugaran la segona final a Miami.
Federer ha guanyat 25 Masters MIL, Nadal 28…però, curiosament, després de quatre finals a Crandon Park…mai ha aixecat el títol a Miami….Avui a les 7 del capvespre, hora espanyola, nova entrega d’un enfrontament de llegenda.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís