Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
El manacorí disputarà demà els vuitens de final contra Guillermo García López
A pesar de guanyar, Rafel Nadal no ha acabat content amb el partit d’avui. El vigent campió ha patit per superar Roberto Carballés. Finalment, ho ha aconseguit per un doble 6-4. La mala notícia del dia ha estat l’eliminació de Jaume Munar. El tennista de Santanyí ha tengut contra les cordes Dominic Thiem a la primera mànega. De fet, el mallorquí ha disposat d’una pilota de set, però no l’ha aprofitada, i el vigent subcampió del torneig, i actual número 7 del món, s’ha acabat imposant per 7-6. Al segon set, Munar s’ha rendit davant la superioritat de l’austríac, que ha tancat el seu pas a tercera ronda amb un contundent 6-1. A pesar de la derrota, Munar surt del Godó amb una victòria, la d’ahir contra Joao Sousa, que li permetrà ocupar dilluns que ve la millor posició de la seva carrera al rànquing ATP.
La resta de la jornada ens deixa dues sorpreses. Novak Djokovic i Kei Nishikori diuen adéu al Còmte de Godó. El serbi ha caigut contra tot pronòstic en tres sets contra l’eslovac Martin Klizan: 6-2, 1-6 i 6-3. Per la seva part, Nishikori s’ha retirat per lesió del seu partit contra Guillermo García-López, que serà el rival de Nadal als vuitens de final. El primer set havia estat per a l’espanyol per 6 a 3.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
A més, s'activa l'avís groc per vent i mala mar
El jaleo ha omplert de cavalls, caixers, alegria i molta gent la plaça de la Constitució