Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La parella espanyola es desfà al super-tie-break dels neerlandesos Grekspoor i Koolhof (6-4, 6-7, 10-2)
329
La parella més mediàtica dels Jocs Olímpics, Nadalcaraz, tornava a l’acció. I ni Zidane s’ho ha volgut perdre. Rafel Nadal tenia el repte majúscul de sobreposar-se a la dura derrota d’ahir contra Djokovic. I de fet, se li ha notat als primers compasos del match.
En un primer set molt igualat, el manacorí i el murcià han anat de menys a més. Alcaraz ha anat trobant la seva millor versió amb marca de la casa. I Nadal ha tornat pilotes imposibles. No ha estat fins el setè joc, quan Alcaraz amb aquesta dreta espectacular aconsegueix el break. També d’un servei del murcià arriba el punt que dona el set a la parella espanyola.
La igualtat ha continuat predominant al segon parcial, però Nadalcaraz han espitjat l’accelerador per fer-se imbatibles a la xarxa.
Tot i això, han estat incapaços d’aprofitar dues pilotes de break al 4-4. I ho han pagat. La parella neerlandesa ha reviscolat per lluir el seu millor tennis i fer-se al tie break amb el segon set. Griekspoor i Koolhof han obligat a anar al supertiebreak. I allà ha aparegut el millor Nadal. Finalment, aquesta pilota a la xarxa ha alliberat a un Nadal eufòric que torna a guanyar. El mallorquí i el murcià es veuran als quarts de final amb la parella nord-americana formada per Austin Krajicek i Rajeev Ram.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet