Mor un home després d’haver caigut a la mar amb el vehicle quan havia desembarcat al port de Ciutadella
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Un o altre tornarà a ser número 1 del món la setmana que ve a Cincinnati
Rafel Nadal o Roger Federer, un o l’altre, tornaran a ser número 1 del món la setmana que ve. La lluita està servida. Els comptes són clars: Per tornar al cim del tennis mundial, Roger Federer ha d’aixecar el títol a Montreal i també a Cincinnati. Si el suís aixeca aquests dos títols tindrà premi extra: Amb 36 anys, tornarà a ser el número U del món.
Tot això, primer amb el permís d’Andy Murray que també ha renunciat a Cincinnati per la lesió al meluc i després amb el vistiplau de Rafel Nadal. Malgrat la derrota del mallorquí davant Shapovalov als vuitens de Montreal, Nadal encara manté les opcions intactes. A Cincinnati, que va guanyar el 2013, tindrà una segona oportunitat de rellevar Andy Murray al número U. Per aconseguir-ho ha d’igualar el resultat de Federer.
Si el suís no guanya ara a Montreal, Nadal podria ser número 1 a Cincinnati encara que el suís hi aixequés el títol. Ara bé, si Federer guanya ara a Montreal, el número 1 del món es podria decidir en una hipotètica final entre ells dos a Cinccinati.
Nadal debutarà contra el francès Richard Gasquet o un jugador de la fase prèvia. Roger Federer s’estrenarà contra el guanyador del partit entre l’argentí Diego Schwartzman o el rus Karen Khachanov.
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments