El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El manacorí no comparteix la decisió del Govern central de no deixar exercitar-se als esportistes
Rafel Nadal no comparteix la decisió del Govern de no deixar entrenar als esportistes. Sense fer sang, el tennista manacorí ha mostrat aquesta discrepància amb l’executiu central.
Aquesta afirmació ha estat el punt més seriós de la xerrada que ha tengut Nadal amb els aficionats que li han fet preguntes al seu Instagram. Alguns li han demanat sobre el seu futur. A més, en aquesta xerrada, el mallorquí ha tengut un convidat molt especial, Roger Federer.
El tennista suís ha conversat una estona amb Nadal i han fet bromes sobre quan podran tornar a competir i amb quines condicions ho faran. També han participat en aquest directe d’Instagram dos tennistes més, el britànic Andy Murray i Marc López.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya