Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
No ha estat ni de bon tros el debut somiat per a Rafel Nadal a Madrid. Al manacorí li ha costat una eternitat entrar al partit i Fabio Fognini ha començat com un tir. L’italià, però, ha fallat als moments claus. També Rafel Nadal. Així que tot s’ha decidit al tie break. Després d’1 hora i 21 minuts, el manacorí s’ha embutxacat un primer set igualadíssim.
Poca història ha tengut el segon. Fognini l’ha liquidat en 49 minuts. L’italià, número 29 del món, no ha tardat gaire a rompre el servei de Nadal i aquesta vegada ha fet els deures ben aviat. A la primera que ha tengut, ha tancat la mànega 6 a 3. És el segon set que cedeix Nadal d’ençà que va començar la temporada de terra.
El tercer set ha estat per al manacorí. Nadal no ha pogut aprofitar la primera pilota de partit, però no ha deixat escapar la segona oportunitat i ha posat punt final (6-4) a un partit tan llarg com complicat. Dues hores i 56 minuts de patiment que han acabat amb alegria. Nadal continua endavant a Madrid. Demà el rival serà l’australià Nick Kyrgios.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar