Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El tennista manacorí ha tornat a la competició a un partit d'exhibició davant Carlos Alcaraz a Las Vegas; el murcià es va apuntar la victòria després d'un super-tie-break molt igualat
283
Rafel Nadal ha reaparegut dos mesos després de la lesió a Brisbane que el va privar de disputar l’Obert d’Austràlia. El manacorí ha tornat a competir a Las Vegas, a un partit d’exhibició davant Carlos Alcaraz molt igualat que es va decantar de la banda del murcià al super-tie-break.
El partit havia de servir a Nadal, sobretot, per agafar sensacions i minuts sobre la pista, però el manacorí i Alcaraz es varen prendre molt seriosament el seu enfrontament a Las Vegas. Va ser una exhibició entre cometes, perquè va durar més de dues hores i va deixar moltes coses positives per a Nadal, que s’embutxacava el primer set per 6 a 3.
Al segon, Alcaraz va fer una passa endavant i, amb 4-6, igualava el partit a un set. Tot es decidiria a un super-tie-break on, aquí sí, tant un com l’altre pujaren en intensitat. Amb un puntàs, Nadal esmicolava la segona pilota de partit d’Alcaraz. Un passi que celebrà com si es tractàs d’una final. Tres bolles més va salvar el manacorí, però a la sisena oportunitat el murcià va sentenciar. Nadal va acabar amb un somriure tot i que no li agrada perdre. La primera prova està superada i ara espera Indian Wells, el primer masters 1000 de l’any.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada