CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El manacorí no s'ha recuperat dels problemes musculars a la cuixa dreta
S’han confirmat els meus pitjors presagis. Així comença el comunicat en què Rafel Nadal anuncia la seva retirada del Masters 1000 d’Indian Wells i també de Miami. Explica també que l’objectiu és recuperar-se per als propers tornejos de terra batuda.
No és el millor començament de temporada per al manacorí. Aquesta setmana, Nadal també s’ha retirat de l’Obert de Mèxic. A Acapulco, els problemes musculars a la cama dreta amb dolors lumbars van aparèixer en el darrer entrenament.
A Austràlia, la lesió el va agafar enmig del partit de quarts contra Marin Cilic.
Un risc que ara tampoc no pot córrer. Si tot va bé, Nadal reapareixerà al Masters Mil de Montecarlo entre el 15 i 22 d’abril, on haurà de defensar títol.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició