Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El tennista balear jugarà demà els quarts de final del Masters 1000 de Montecarlo contra Dominic Thiem
L’única vegada que Nadal no ha disputat els quarts de Montecarlo va ser l’any 2003… Just tenia 16 anys. Des d’aleshores, sempre ha arribat a quarts, com a mínim. El bitllet d’enguany l’ha obtingut amb una facilitat notable, superant per 6-3 i 6-2 el rus Karen Khachanov.
En dos partits, el número 1 del món just ha cedit nou jocs. Nadal, això sí, avui ha cedit un break. Ha estat al setè joc del primer set, quan ha comès dos errors amb la dreta. La seva reacció, però, ha estat incontestable. Ha eixugat el trencament i s’ha enduit la mànega per 6-3.
Al segon set, el manacorí ha posat la directa. Khachanov ho ha provat sense èxit. El rus s’ha vist superat per la seguretat d’un Nadal que camina amb pas ferm cap al seu onzè títol a la terra de Montecarlo. Contra Beden va liquidar el partit en hora i devuit minuts. Avui s’ha torbat un minut més que ahir. La victòria contra Khachanov amplia el seu rècord al Principat, on ha disputat 69 partits amb un balanç descomunal de 65 victòries i només 4 derrotes.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució