Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El manacorí ha necessitat dos sets i gairebé dues hores de partit per eliminar el sempre perillós John Isner
Just en començar el partit Nadal s’ha hagut de posar per feina. Isner ha gaudit de tres pilotes de trencament i les tres han estat neutralitzades pel manacorí. Contra un jugador com el nord-americà no es pot permetre cap llicència. El full de ruta era mantenir-se sòlid al servei i esperar l’oportunitat. 22 aces ha anotat avui el canoner de Nebraska. Poques vegades s’ha descuidat i a la mínima Nadal l’ha sabut aprofitar. 30-40 al novè joc. Moment clau per avançar-se set amunt al marcador. Restada de manual i atac a la xarxa. Passa de gegant per guanyar el partit.
Al segon set cap dels dos tennistes ha donat el braç a tòrcer. A la mort sobtada Nadal ha estat sublim. 7 a 0 s’ha imposat el número 1 del món, que ja és a semifinals.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13