Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Ha guanyat avui 6/0 i 6/2 el tennista austriac
Avui el mestre ha tornat a alliçonar el deixeble amb una autèntica exhibició de tennis des del primer segon… la dreta cercava la línia i acostava Nadal al primer joc que ha guanyat en blanc… tot un indicatiu del que succeiria després. Trencament pel manacorí, que començava a acumular jocs a favor… La dreta tancava els cops que treballava el revés i Thiem estavellava a la xarxa qualsevol opció d’apuntar-se un joc a la primera mànega.
El segon set ha començat igual que el primer. Amb Nadal 3-0 amunt, Thiem ha guanyat el primer joc quan feia 52 minuts que havia començat el partit. Un fet que no ha canviat els plans del número u, que no ha esperat a servir per cercar el triomf. El mallorquí ha atacat, ha fabricat el punt de trencament i l’ha materialitzat gràcies a una nova errada de Thiem que ha tancat un partit rodó.
I demà Nadal s’enfrontarà en la primera semifinal al cap de sèrie número quatre del torneig, Grigor Dimitrov. Dimitrov ha obert el joc avui a Montecarlo amb una victòria davant David Goffin. El belga ha plantat cara sobretot al segon set, però ha desaprofitat les oportunitats que ha tingut d’apuntar-se la segona mànega i ho ha pagat al tie break, on Dimitrov s’ha adjudicat el partit.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"