Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El mallorquí s'ha imposat en tres sets a l'hongarès Marton Fucsovics: 6-1, 4-6 i 6-4
173
Rafel Nadal s’ha estrenat amb bon peu també al torneig individual dels Jocs Olímpics. Allunyant els problemes físics, s’ha imposat a l’hongarés Fucsovics en un partit, això si, molt igualat: 6-1, 4-6 y 6-4. Ha estat el tercer bany de masses del tennista mallorquí a París en tres dies consecutius.
Tot i els dubtes generats en els darrers dies, Nadal ha sortit a pista decidit a liquidar el partit per la via ràpida. En el primer set, no dona espai a la resposta. 6 a 1 s’imposa a l’hongarès, amb cops tan precisos com aquest.
Més complicat és el segon. Fucsovics desperta a temps i li planta cara a Nadal a base de dretes. Tant, que acaba per emportar-se la màniga.
En el tercer, continua la igualtat. Nadal es veu obligat a salvar diverses situacions compromeses. Com ell ens té acostumats. Com ha fet sempre en aquesta pista, en aquesta Philippe Chatrier I, després d’una batalla de dues hores i mitja, s’enduu la victòria amb molta qualitat.
A segona ronda espera Djokovic. Tal vegada, per veure el darrer ball a París entre aquestes dues llegendes.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut