Rafel Nadal jugarà a Montreal. Així ho ha confirmat el tennista manacorí. Això sí, no ha confirmat la seva presència a Cincinnati perquè el seu objectiu és arribar en condicions a l’Obert del Estats Units. El tenista ho ha explicat a la presentació del torneig Challenger que es disputarà a finals d’agost a la seva acadèmia. Es tracta d’un torneig ATP, l’únic que hi haurà a les balears i que suposa l’avantsala pels tornejos més importants del circuit, els ATP World Tour. És la segona edició d’aquest torneig però la primera vegada que es jugarà a les instal·lacions del manacorí.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa