110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
La recaptació del concert es destinarà a donar visibilitat a aquest trastorn neurològic
Les veus dels blavets sonaven anit a l’església de Santa Eulària de Palma. És el concert solidari de la Fundació Sa Nostra que enguany ha escollit l’associació de pares de nins austistes de les Balears Gaspar Hauser com a protagonista. L’objectiu, a banda de destinar-ne la recaptació íntegra de l’entrada, va més enllà, i pretén donar visibilitat a un trastorn neurològic encara prou desconegut.
Més de 500 nins i joves, així com les seves famílies, es beneficiaran d’aquesta iniciativa solidària que permetrà finançar els programes d’oci i temps lliure que duen a terme. Ja fa quatre anys que l’escolania participa d’aquesta trobada nadalenca i a la qual enguany, per primera vegada, s’afegeixen les veus de la Capella Mallorquina.
Un esdeveniment on el públic, a més, va poder col·laborar amb l’associació adquirint material solidari fet pels seus membres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores