Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La Guàrdia Civil ha traslladat l'infant en helicòpter a l'hospital Son Espases
La Guàrdia Civil ha traslladat en helicòpter a l’hospital Son Espases un nadó de 19 mesos que ha resultat ferit al cap en caure d’una altura d’uns 7 metres a sa Calobra, Escorca.
Un metge i una infermera del 061 s’han desplaçat a la zona i han atès l’infant, d’origen britànic, abans de traslladar-lo a l’hospital de referència de Palma amb un politraumatisme al cap.
El succés ha ocorregut entorn de les 14.00 hores.
Segons sembla, la família havia arribat al lloc dels fets amb vaixell i recorrien el passeig per als vianants pròxim al Torrent de Pareis quan ha ocorregut l’incident.
En la caiguda, el nin s’ha copejat el cap molt fort i els pares han anat al bar més pròxim, des d’on un policia local de la zona ha mobilitzat tots els serveis d’emergència.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca