Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'ha aconseguit en la categoria de fotografia arquitectònica i interiorisme per una col·lecció d'imatges realitzada en una casa del barri de la Calatrava de Palma
Imatge del fotògraf Nando Esteva al seu estudi.
119El fotògraf mallorquí Nando Esteva és guardonat amb un Lux d’Or en els XXXI Premis LUX de Fotografia Professional 2023, per una col·lecció de fotografia arquitectònica realitzada en una construcció del barri de la Calatrava de Palma.
L’autor, especialitzat en fotografia arquitectònica, ha explicat que la col·lecció guardonada mostra la seva fascinació per l’arquitectura i l’interiorisme, que transmet “a l’espectador cada espai de la creació arquitectònica amb la seva pròpia llum natural, d’acord amb les línies i formes de l’escala creada per l’interiorista Sergi Bastidas”. La col·lecció, explica Esteva, plasma la bellesa de l’escalonada d’un edifici i la seva integració en el lloc que realment li pertany, “convidant a l’espectador a interpretar i aventurar-se en cadascuna de les imatges”.
Amb aquest premi, el fotògraf mallorquí acumula 19 premis Lux, considerats referència en el sector professional de la fotografia.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes