Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'exposició de les imatges guardonades es pot visitar fins al primer de juny al Centre Cultural la Misericòrdia de Palma
Cims nevats. Crestes escarpades. Escalades entre les estrelles. Campaments a l’abisme. I coves plenes de llum. Són algunes de les instantànies seleccionades als Premis de Fotografia de Muntanya. En total s’hi han presentat 200 fotografies de 60 autors diferents. El jurat n’ha triat les guanyadores, i s’han repartit prop de 3.000 euros en premis.
El guardó a millor fotografia de muntanya se l’endú una imatge de Tomeu Seguí, captada al pic de Pocets, als Pirineus. El Centre Cultural de la Misericòrdia vos té reservat un viatge fotogràfic a la natura més impactant, fins al primer de juny.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar