Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L’associació de Navegants de la Mediterrània han explicat als socis i associacions de veïnats els punts de més controvèrsia del decret per la conservació de la Posidònia. Lamenten que el text aprovat aquest estiu és massa permissiu i no s’ha consensuat amb part del sector de les embarcacions d’esbarjo.
A més, han recalcat una vegada més que realment l’amenaça més grossa que pateix la planta no són tant els fondejos com els abocaments d’aigües fecals a la mar.
En l’exposició, s’han analitzat les desenes d’emissaris i punts d’abocament no autoritzats que es troben arreu de l’arxipèlag. Exigeixen a la Conselleria de Medi Ambient més controls per aturar el vessament de residus damunt la posidònia oceànica de manera impune.
El TSJIB admet a tràmit el recurs del sector nàutic contra el Decret de posidònia
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació