MENORCA
La presidenta del Mercat des Claustre de Maó, Gemma Olives, demana més implicació a l’administració per aconseguir reactivar els locals del recinte. Diu que hi ha set parades buides que costa omplir per manca de relleu generacional i que la recuperació del supermercat a la planta baixa ha tingut una resposta “teba” dels consumidors, degut a la creixent tendència de “desplaçar el comerç d’alimentació al polígon”.
Per aquest motiu, reconeix que la reconversió de l’antiga nau de la SEAT “obre una gran expectativa” als placers del Claustre, que a partir d’aquest estiu rebran també més visitants procedents del port, gràcies al segon ascensor que s’ha començat a construir.
L’objectiu és fer front a la progressiva “turistificació del centre històric. “Volem que la gent de Maó torni al mercat i s’hi senti a gust”, ha dit Olives.