Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Els experts recomanen dilatar en el temps les vacances
Som a ple estiu i per a molts és època de vacances. Uns dies que haurien de servir per desconnectar de la rutina laboral i sobretot per descansar. Moltes vegades però l’excès d’activitats fan que acabem més cansats.
En el nostre dia a dia tenim uns horaris i unes rutines molt marcades que, de vegades, no ens deixen fer el que més ens agrada, per això, quan tenim vacances i volem desconnectar ens angoixam pensant en tot el que farem i podriem fer.
L’opció estrella, sobretot aquí a les Illes és partir uns dies de viatge. Això sí, no solen ser viatges tranquils. Feim moltes activitats però, tornam més cansats que quan vàrem partir.
I en aquest sentit, algunes agències de viatges ofereixen escapades exprés d’un dia a alguna de les altres Illes. Un dia llarg, cansat i de desconnexió. El que no sabem és que el cansament pot ser contraproduent.
Per això, els experts recomanen dilatar en el temps les vacances. Aprofitar per fer un viatge però també per descansar a casa i dormir molt. Recomanen també adaptar el nostre horari de son a mesura que s’acosta la tornada a la feina perquè no es faci tan dura.
Per a una desconnexió total, aconsellen també fer servir com menys millor el mòbil i no mirar gaire el correu electrònic.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació