Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Així s'evita haver de tornar a obrir els carrers una vegada s’obtingui l’autorització pertinent
Les obres de gasificació de Menorca han començat. L’empresa aprofita obres que estan duent a terme els ajuntaments per instal·lar la tuberia que en un futur transportarà gas natural fins als domicilis. Així doncs, allà on es duen a terme obres de sanejament, instal·lació de conduccions d’aigua i renovacions de paviments es col·loca el tub de gas per evitar haver de tornar a obrir els carrers una vegada s’obtingui l’autorització pertinent. Des de Negdia sostenen que és una forma de minimitzar impacte i no afectar dues vegades en poc temps amb obres a la via pública. S’està actuant principalment a Es Mercadal, amb més d’1,5 km de canalització. A Maó afecta 300 metres de la Via Ronda i a Ciutadella 300 metres més al carrer Mossèn Salord.
La tramitació encara continua. El més avançat és el projecte de Maó, que ja ha superat la fase d’exposició pública i s’està a l’espera de rebre les al·legacions. El que correspon a Ciutadella sortirà prest a exposició mentre que el e Mercadal falta l’estudi d’impacte ambiental per presentar-lo en un parell de setmanes. En tots tres projectes s’ha hagut de modificar el traçat, després que el Consell rebutgés la proposta inicial.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció