Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

L'obra la fa especial sobretot pel seu repartiment d'actors i actrius, format per persones del món de la cultura, la societat civil i la política
L’Adoració dels Reis, de Llorenç Moyà ha tornat avui a ses Voltes, a Palma. Damunt l’escenari: polítics, actors professionals representants del món de la cultura i la societat civil han interpretat aquest clàssic del Dia dels Reis. Un any més, no hi han faltat les botifarres improvisades. Enguany, molt de protagonisme pel Rei Emèrit, els negacionistes i la mobilitat al centre de Palma.
Encara faltava mitja hora per començar i ja hi havia públic. El sol també ha animat molta gent a venir a veure l’Adoració dels Reis.
L’obra la fa especial sobretot pel seu repartiment d’actors i actrius, format per persones del món de la cultura, la societat civil i la política. I el públic, d’allò que vol gaudir i no es vol perdre són les botifarres, les befes sobre l’actualitat, que enguany n’han estat moltes.
Després de quasi dues hores, el públic ha respost amb una gran ovació i s’ha posat dret, fet que demostra l’èxit d’aquesta obra de Llorenç Moyà, que enguany ha arribat a la trenta-setena edició.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"