Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

El 9 i 10 d'octubre se celebrarà a l'illa el quart congrés sobre seguretat, contaminació acústica i altres problemes del sector
Els empresaris de l’oci nocturn d’Eivissa asseguren que aquesta temporada turística va començar molt fort, però que el creixement s’ha aturat en juliol i agost. Toi i això, esperen tancar xifres com les de l’any passat i que la temporada s’allargui.
El 9 i 10 d’octubre, part d’aquests empresaris, participaran en el quart Congrés sobre l’oci nocturn, al qual es parlarà de seguretat, contaminació acústica i altres problemes del sector, com ara les drogues o l’alcohol.
Des del Consell aposten per diversificar l’oferta turística, centrant-se en la gastronomia o el turisme familiar.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç