Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Ho confirmen empresaris de nuclis com Fornells, on el juliol es tancarà amb més facturació de l'esperada
Les darreres xifres fetes públiques pel Govern indiquen que Menorca és l’Illa amb més planta hotelera oberta -percentualment-. Un 95 per cent, entre 15 i 20 punts per sobre del previst inicialment. Aquest diferencial també es tradueix en millora d’expectatives entre l’oferta complementària; especialment en aquelles zones amb manco dependència de turisme estranger i més de nacional i de segona residència, com és el cas de Fornells, on hi ha establiments que milloren respecte a fa dos anys
Es tracta d’augment no només és quantitatiu, sinó també qualitatiu: es nota que els visitants tenen més ganes de desconnectar i de fer diverses activitats; voluntat que es fa més evident entre els fillets.
La major part dels negocis de Fornells consultats diuen que davant l’augment del volum de feina han hagut de contractar més personal. En general, però els sindicats adverteixen que a Menorca encara hi ha força empreses que no estan dimensionant les seves plantilles a les necessitats actuals.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys