Logo IB3N
X

Neix a Menorca la revista “Posidònia”: un projecte de comunicació per construir una mirada crítica de l’illa

La presentació ha tengut lloc aquest passat dimarts vespre a Maó, amb gran èxit de públic

12/07/2023

Neix a Menorca la revista “Posidònia”: un projecte de comunicació per construir una mirada crítica de l’illa

344

Neix a Menorca la revista Posidònia. Un projecte de comunicació creat per un grup de joves menorquins amb l’objectiu de construir una mirada crítica de la realitat a Menorca i a les illes. La presentació va tenir lloc aquest passat dimarts vespre a Maó, amb gran èxit de públic.

Més de 150 persones van assistir, ahir, a l’espai Cavatina, a la presentació de la revista Posidònia. No és un mitjà d’actualitat, sinó un projecte de comunicació digital amb ancoratge a Menorca. Així defineixen Posidònia els seus creadors, un grup d’11 joves menorquins units amb l’objectiu de construir una mirada crítica de Menorca i de les Illes.

El projecte s’ha anat gestant a foc lent des de fa prop d’un any. Posidònia surt a la llum amb un primer número editat en paper, tot i que la publicació serà essencialment digital i gratuïta, en format escrit i també amb un canal de vídeos d’entrevistes. Han iniciat una campanya de captació de socis per al seu finançament.

La revista, amb articles en català i castellà, aborda temes sobre medi ambient, cultura o feminisme, així com sobre el col·lectiu LGTBIQ+, l’art o els esports.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT