Ha mort Joan Roca, baixista d’Antònia Font
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Pretén ser un espai de diàleg i reflexió sobre els reptes de futur com ara el canvi climàtic, la migració irregular i el model econòmic
Durant la segona setmana d’octubre Barcelona, València i Palma celebraran de manera simultània la Biennal de Pensament. Un projecte cultural, nascut l’any 2018 a Catalunya, que pretén ser un espai de diàleg i reflexió sobre els reptes de futur com ara el canvi climàtic, la migració irregular i el model econòmic.
La setmana que ve es coneixeran més detalls del programa que es durà a terme a Palma. Ja han avançat, però que, entre les activitats compartides, hi ha la lectura de textos de Blai Bonet, Joan Fuster i Gabriel Ferrater que es realitzarà alhora a les tres ciutats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
Viatjaven en una motocicleta quan, per causes que s'investiguen, un taxi les ha envestit
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106