La darrera passa que els falta per començar a operar és l'accés al sistema informàtic que reconeix els residents amb descompte del 75%
Una nova aerolínia començarà a operar les rutes interilles d’aquí a molts pocs dies. És Uepfly, una filial de Swiftair, centrada i amb base les Balears. Ho tenen tot a punt per començar a volar. Ofereixen dos connexions diàries amb Mallorca des de Menorca i Eivissa i la seva intenció és volar a la península en un futur, quan incrementin la flota d’avions. El seu director general, Rafael Gallego, ha explicat al magazín Al Dia Menorca, que la darrera passa que els manca per començar a operar és l’accés al sistema informàtic que reconeix els residents amb descompte del 75%.
Amb l’aparició de la nova aerolínia es fomenta la competència en el vols interinsulars, de manera que les tarifes podrien baixar. Uepfly té previst llançar una promoció amb preus per sota dels 10 euros amb l’objectiu de donar-se a conèixer. Tot i ser una companyia nova, Gallego recorda que tenen més de 30 anys d’experiència en el sector.
Gallego és partidari de les Obligacions de Servei Públic però adverteix dels riscos que pot suposar imposar tarifes màximes, com es preveu fer amb Barcelona, pel risc de quedar sense servei per manca de rendibilitat empresarial.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control